.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري سمینار مدیریت جامع سیل درگرگان

سمینار هم اندیشی مدیریت جامع سیل توسط شرکت آب منطقه ای گلستان با همکاری ستاد حوادث و سوانح غیر مترقبه استانداری برگزار شد.

استاندار گلستان در این همایش مقاله ای تحت عنوان GIS ارائه کرد و به تشریح  موضوع این مقاله پرداخت و گفت: استان گلستان یکی از بلاخیزترین استان های کشور است که در این زمینه باید مدیریت جامع و خاص اعمال شود.
ب
ه گفته مهندس محمودزاده ، امروزه مدیریت بحران جزو نکات مهم و عمده ای است که در این راستا باید از امکانات عمده ای همچون GIS استفاده شود. 

ایشان نکات مهم و عمده در خصوص مدیریت بحران را داشتن اطلاعات کامل و مفید در این زمینه دانستند و افزودند: داشتن یک سیستم اطلاعات درست از حوادث مانند سیل و زلزله می تواند به ما کمک فراوانی کند و در مجموع سیستم اطلاعات جغرافیایی، مجموعه سخت افزار و نرم افزار و منابع انسانی قبل، حین و بعد از بحران می توان از آن استفاده کرد.
 
در این همایش تجربیات ارزنده و کاربردی از برنامه ها و عملکرد مدیریت بحران  با نگرش سیل  توسط شهردار گرگان، اداره کل راه و ترابری، فرمانداران آزادشهر و کلاله، هلال احمر و هواشناسی بیان شد.
همچنین در این همایش کلیات طرح مدیریت جامع سیل در استان بررسی شد و سخنرانان این همایش به بررسی و نقش مدیریت آبخیزداری در مدیریت سیل، نقش هواشناسی در مدیریتس یل، اقدامات مطالعاتی و سازه ای مدیریت جامع سیل در استان پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.681 seconds.